Vilniaus mažasis teatras sezoną pradeda atsinaujinęs

Vilniaus mažasis teatras pradeda naująjį sezoną su nauju plakato įvaizdžiu, kurį teatrui sukūrė  reklamos agentūra „Milk“, pripažinta Baltijos šalių Metų agentūra ir šiemet triumfavusi festivalyje „Baltic Best 2015”. Naujus sprendimus Vilniaus mažajam teatrui pasiūlę “Milk” profesionalai sako, jog VMT teatras šį sezoną bus stilingesnis. “Teatrui reikėjo naujos vientisos stilistikos, logotipui - tam tikro įrėminimo. Tuo tikslu buvo pasirinktas stilizuotas BILIETO motyvas, kuris kaip detalė atsikartoja plakatuose ir kitose reklamos priemonėse“, - sako naujojo stiliaus kūrėjai.

 Jau šį ketvirtadienį, rugsėjo 10 dieną,  Vilniaus mažasis teatras sezoną pradeda vienu geriausių savo spektaklių - „Dėdės ir dėdienės“ (rež.G.Tuminaitė), kuris šiais metais į VMT atkreipė teatro profesionalų ir žiūrovų dėmesį - už Severiutės vaidmenį aktorė Agnė Šataitė pelnė Auksinį scenos kryžių. Sezono pradžiai (rugsėjo 18 ir 19 d.) numatytas ir naujausias maestro Rimo Tumino spektaklis „Minetis“, kurio premjera įvyko pavasarį, Vilniaus mažojo teatro 25 – mečio proga. 
 
Nuotraukoje: Geriausia Baltijos šalių reklamos agentūra sukūrė plakato įvaizdį Vilniaus mažajam teatrui.

Mus remia:

Balto print Libravitalis Kultūros taryba Lietuvos respublikos kultūros ministerija